Cuma, Mart 27, 2009

Bahar geldi hosgeldi


pink and citrus brooch
Originally uploaded by offgenemi
evet, bahar geldi, hatta buraya yaz bile geldi, disarda biraz dolasinca terlemeye basladik. bugun acaip bir ruzgar var. panera'nin etrafindaki yasli teyzeler amcalar ruzgardan bir kac defa dengelerini kaybettiler :)

dun aykkabilarimi aldim, bugun elbisemi, tabii ki bir iki duzeltme yapilmasi lazim. ama evimde ya simdi ondan mutluyum.
galiba evimin yakinda bulunan havalani sebebi ile surekli olarak bu evin sallandigini hiseediyorum. anam deprem mi oluyor derken alistim. ama bu ara o kadar ucak dustu ki bazen aklima kotu dusunceler gelmiyor degil.
Butun hafta grant yazdik, eee bilim insanlari boyle para istemek zorunda, iste su hastaliga care olabilicek bir molekul uzerine calisicam, lutfen bana bir yuz bin dolar, varsa milyon dolar verin diyoruz. insallah verirler :) bu paranin buyuk bir kismi 4 sene kadar insanlarin maasini karsilayacaklari icin bayagi onemli. malum adi artik super sIkIcI gelen krizzzz. Ben NPR in Planet Money podcastini dinliyorum, bir cok anlamadigim konsepti anlamama yardimci oldu bu podcast. haftada 3 defa :)
haaa ingilizce basicagimiz davetiyeler geldi taam nikaha cok az kaldi ama olsun napalim tarihini cok gec ogrendik :)
mucks

Hiç yorum yok: