Pazar, Aralık 14, 2008

yedigin ictigin senin olsun...

1 haftadir Ankara'dayiz. burda hava tabii ki floridaya gore bayagi soguk, ama evin ici anormal sicak. herkes hirka ve kazaklarla otururken ben t-shirt ile terliyorum. stef bilem benim kadar rahatsiz degil. odamizda geceleri pencereyi acik birakiyoruz heheh beni de kendine benzetti ya bravo diyorum :)
Ankarada pek gezicek bir yer yok yani yabancilar icin. Stef'i kaleye goturduk, pek sevdi oralari. Aachi bir suru guzel fotolar cekti, sonra Modern sabahlarda bin kere adini isittigim Panora'ya gittik, Stef ilk Beytisini ve dondurmali Kazandibisini yedi ve cok begendi. Tabii ki butun gencligimin gectigi Tunali, Karum gibi yerlerde dolandik, Stef Ozsutten pasta yedi bende profiterol :) Sonra Stef ben anitkabire gidicem diye tutturdu, tabii kosa kosa Anitkabire gittik. Aachi ordada guzel fotolar cekti. Stef'in annesi babasi geldi, onlari Turk mutfagi diyetine tabii tuttuk, iki gunde bes kilo alip geri donduler.
geriye bir hafta daha kaldi, bakalim baska neleri gezip, neler yiyecegiz
herkese iyi gunler..

Hiç yorum yok: