Perşembe, Kasım 27, 2008

Sukranlarimizi sunalim

evet bir sukran gununde gene is yerindeyim. yarin yani black friday bizim is yerinde tatil degil. ondan bende sukran gununde calisip yarin tatil yapicam. zaten bu sukran gununun manasinida pek anlamis degilim yillardir. hele hindi yemeyi hic sevmem, lifli bir et, birsuru mukemmel yemek pisiren insanin elinden yedim, hala sevmiyorum. yaninda verdikleri fasulye yemegide bir igrenc, o beyaz sosu hic sevemedim. tek sevdigim sey sweet potatodan yapilan ve icine azicik pecan serpistirdikleri yemek. hem tatli hem tuzlu gibi butun kazani yiyebilirim.
her sene Reed ailesinden birisi beni yemege davet eder. Allah razi olsun, bu sene gelinleri ve sevgili arkadasim yen davet etti. hindi yerine ordek yapiyormus, hay eline saglik Yen, ne akilli kizsin!
bu arada yen ikiz bebeklerini gecen hafta dogurdu su an nerede ise on gunlukler. hala hastahanede buyumekle mesguller. Dua edelim hayirlisi ile saglikli bir sekilde anneleri ve babalari ile evlerine gelsinler. Sadece fotolarini gorebildim henuz, cok sirinler ama minnaciklar. babaannemin deyimi ile "terliginden besik olur" cinsinden :)
simdi deneylerimize geri donelimmmm.
happy thanksgiving!

Hiç yorum yok: