Pazartesi, Aralık 17, 2007

en sonunda

bugun sevgili babacim " kizim bloguna da bisi yazmamissin neler yapiyorsun" dedi emailinde o zaman dank etti , cok ihmal ettim burayi ozur ;)
stef alamanyaya gitti beri feci halde calismaktayim, bana acaip yardim ediyordu (maasallah) butun isler bana kaldi deliriyorum. butun haftasonu arada cikip mutfak alisverisi yapmak disinda hep calistim. calisirken de dizi izledim. Heroes denen naneye fena tutuldum. biliyorum tam bir atmasyon kespasyon ama ayy bende bole olsam super insan filan diye hayal dunyalarina daliyorum hemen. ne guzel netflix den birinci dvd yi aldim aa guzelmis gelecek dvdlerinide aliyim dedim sonra netflix uyelerinin internetten bazi dizi ve filmleri izleyebilecegini hatirladim ve basladim izlemeye, ctesi sabah 5 e kadar izledim bitiremedim, pazar gunu en sonunda birinci sezon bitti ikiye basladim. en son komik bir anime izleyip uyudum bu gece vakitlice uyumma lazim yarina uzun bir deney var. sabah 8 de iste olmam lazim uhuuuuu
birazdan Yen gelicek oda bir haftadir italyada idi umarim yorgundur ve de uyur. cunku hic gevezelik edicek halim yok. bazen insanlarla ilgi gostericek enerjim olmuyor, bole "ay ole mi . eee baska neler yaptin" diye yalandan ilgi gostermek cok zor geliyor. ozellikle pztesi aksami sole yatip tv mi izlesem. aksam yemeginde thai yemegi yicem yasasin en sevdigim yemek dunyada.
ole sekerler muahhhh
g

1 yorum:

Açalya dedi ki...

bu aralar seni hep 'cok tembelim, enerjim yok' falan derken buluyorum, nedir ne degildir?
optum