Cumartesi, Kasım 24, 2007

yasasin uzun tatil

bildiginiz gibi haftasonlari roy orbison in "i drove all night" sarkisi gibicesine gainesville gelip gidiyorum. bu hafta sukran gunu tatili sayesinde iki gun evvel geldim ve de ohhh cok guzel dinlendim. house un 5-6 yeni bolumunu izledik. the illusionist filmini izledim. stef 16 tane ucgen canta dikti. gelen kizlar benim ignelere cicek sapladilar ( bir gun fotosunu cekip gosteriyim) yani hem eglenceli hemde uretken bir tatil oldu, simdiye kadar. maasallah
bu arada butun ogretmenlerin gunu kutlu olsun :) annem , anneannem, ve teyzem ogretmen oldugu icin unutmadigim bir gun :)
evet daha uzun araliklarla yaziyorum ama genelde is yuzunden. tabii ki isyerinde blog yazicak vaktim yok. eve gelincede etsy deki dukkan ile ilgili yapmam gerekenleri yaparken bir bakiyorum 11 olmus hadi uyu bakalim.
alakasiz bisi oldu ama ben iki dakka once aycoregi tarifi aradim nette, ingilizce bir adi var mi acaba ay coreginin. muah

Hiç yorum yok: