Perşembe, Eylül 20, 2007

home home sweet home

Oncelikle gecmis olsun dileklerini ileten herkes cok tesekkur ederim. ellerim cok buyuk bir hizla iyilesiyor, etrafimdaki herkes bana yardimci oluyor, maasallah cok sansli hissediyorum kendimi :) sag olun var olun :)
en sonunda gectigimiz pztesi gece yarisi gainesville e ayak bastim, tabii ki atlantadan kalkan delta ucagi 2 saat rotarli kalkti, artik o saatlerde hastalanmaya basladigim icin, sessiz kaldim bu sefer, etrafimdaki insanlarda bezmisler artik, geyik yapip duruyorlardi, hep beraber gulduk filan. hatta ucaga binicegimiz kapida bekleyen anonscu kiz bilem komedyendi, ucaktaki hostesde geyik bir teyze idi. tabii ki bavulum kayboldu, ben seviniyorum bazen, eve geliyor bavul diye, ben tasimiyorum heheh, zaten elim henuz iyilesmedigi icin bavul filan tasiyamam.
yolculuk o kadar uzun ve sIkIcI ki, insan vardigi yere sanki 40 senedir gormedigi memleketi gibi davraniyor. bende bole Allah's sukur vardim en sonunda diye cok mutlu oldum. halbuse gainesville icin olmuyorum. ama sevdicegim vede dedede minik kediciklerimiz (kuculde cebime gir misali) herhalde bu mutlulugun asil sebebiydi. haftasonu gene ayrilicagiz, uhuuu. para kazanmak icin gurbet ellerde calisicagim, adeta bir mardin munih hatti sadece bizim hat 2.5 saat :)
simdi cicek yapmaya geri donuyorum
muahhh

2 yorum:

BALDAN TATLI dedi ki...

İyi olduğuna sevindim canım. Sanırım doktorunda sana fizik tedavi vermiştir. Sendeki karpal tünel operasyonu ellerinin neresinden yapıldı bilmiyorum ama aprmaklarının iyice açılması için gerekli olduğunu annemdn biliyorum. Lütfen ihmal etme etmi. Tekrar geçmiş olsun.Sevgiyle kal.

Açalya dedi ki...

aaa uzun suredir girmedigimi farkettim ve cok utandim...neler neler yasamissin yahu! cok cok gecmis olsun, elin umarim daha iyidir simdi. Ellerin sana gerekli canim benim...iyi bak onlara.