Cumartesi, Mayıs 19, 2007

Kedicikcikcik

Bugun Stef ile ben sevgili biricik yavrumuzun arzu etmesi uzerine Petsmart da evlat edinilmeyi bekleyen kopekleri ve kedileri sevmeye gittik. Elimde olsa heralde hepsini alir ciftligime gotururdum (tabii ki su an ciftligim yok). Stef dukkanda ne kadar bortu bocek varsa bakip sevdi. Kertengele gibi bisiler, kurbagalar, fareler hepsini ayy ne sirinsin filan diye sevdi. Ben iyk diyip kactim. Napiyim sevmiyorum fareleri. Neyse kizimiz kopek korkusunu yenerek kopek sevdi gezdirdi, oynadi aman pek sirindi. Tam bir aile saadeti yasadik. Arkasindan aska gelip rus bakkalina gittik. Bir iki turk mali bisiler satiyorlar, bir o kadar da alman mamasi satiyorlar. kizim ve ben visne suyu aldik hehhehh. stef gene licorice sekerlerinden aldi.
Eve donduk, Japon usulu curry ve pilav yaptik, bi guzel yidik. Maasallah guzel bir gundu, simdi Vanhellsing denen dunyanin en salak filmlerinden birini izliyoruz, ilk kez kardesim ile izlemistik, gulmekten yarilmistik. Bir damla korkunc degil, herkes cok kotu oynuyor, hikaye ise tamami ile komedi. Dracula aynen Feridun Düzağaç. Bir "Gabriel, gabriel"deyisi var , mutlaka gormeniz lazim :)
Neyse yazima son verirken sizleri benim yavrucuklarimin birbirlerinin kucaklarinda sevgi ile uyuduklarini gosteren foto ile basbasa birakiyorum
muah

Hiç yorum yok: