Pazartesi, Ekim 16, 2006

pehhhhh monday morning

gecen cuma benim hoca ufurukten teyyare bisiden bana bisssuru azar cekmis, siber yolla e posta filan ile. acaip moralimi bozdu. bu olay gecen senelerde master johann in bana verdigi cok degerli derslerden birini hatirlatti. Science people suck! ne kadar guzel bir soz , ozlu bir soz tabii. bu bilim adamlari beyinlerinin mantik kisminda o kadar takili kaliyor ki duyguya gecince sapitiyorlar. anormal tepkiler filan veriyorlar. aslinda acimak lazim. gulumseyerek insanlari tesvik ederek calistiracaklarina kamciyi tercih ediyolar. ehh oda bana sokmuyor bakalim, ne olucak. bende bu hatunla uyusuyoruz diye cok sevinmistim ama bilmiyorum simdi fikirlerim ayni degil. obur yandan etsy de de satis var ama karnimi doyuracak kadar degil. napicaz bilemiyomk. yani bugun canIm sIkkIn dostlar. kadinla ogleden sonra konusucaz bakalim ne yumurtluyacak. ahhh ahhh turkiyede ki zeki hocam bir tane idi. burdanki ilk hocam dr white da super dr huber da hepsi sirinlik muskasi. onlar icin canim feda. ama bole azar atan tipler icin calismak hic icimden gelmiyor. biraz EQ lari olsa onlarda bunu anlarlardi heralde.
ole canlarim muah

Hiç yorum yok: