Pazartesi, Ağustos 21, 2006

Sonunda

Ne zamandir blog olayina girmek istiyordum okul saolsun hic bisi yapamadim, neyse o kotu gunler gecmiste kaldi artik rahat rahat zirvalayabilirim.
Okuldayim, labda yemek icmek yasak oldugu icin lounge room da calisiyor gorunumu veriyorum, insanlar gelip burda yemek yiyo bende sabahtan aksama kadar gelen herkesle muabbet ediyorum heheh. kil hocami bugun gormedim cok maasallah dilimi isirayim. gelir abuk sabuk bi is uydurur why dont you go ahea diye baslar aksam aksam sinirimi bozar. halbuse benim 4 de eve gitmek, sonra tj maxx de 25 dolarlik hediye checkimi harcamak gibi cok sirin hayallerim var.
dun springe gittik itchmescratchme river a. ahh bizim yesil irmakla alakasi yok tabi. su cok temiz, dibinde gezen gri baliklari bilem gordum. benim son roommate diane bu cuma ulkesine donuyor onu goturduk, pek bi eglendik tabi gene kamyon lastiginden (float) dustum ama bu sefer cok daha az drama ile geri ciktim ustune. cok yagmur yagmadi bu sene galiba. nehir seviyesi dusuktu. ahhh keske hergun gidebilsek. florida ya gelenler buranin cay suyu gibi (imamin abdest suyu soguk kalir bunun yaninda) denizde "terlemek " yerine springe gidin. su butun sene 20 C derece. agaclar sarkiyor suyun ustune. kuslar, kaplumbagalar ay ne guzel. tabi timsah da gelebilir. ondan yanliz yuzmeyin ham yaparlar yoksa. bu yaz 3 hatunu kaptilar.
ayy cenem nasil dustu yani haya hiyakemi anlaticam simdi bakiyim baska neler yapabilirmisim burda hadi bas bas

Hiç yorum yok: